Blog
Αποτύπωση κοινωνικών υπηρεσιών
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ην Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε δράση ενημέρωσης στους καταυλισμούς Ρομά
του Δήμου Ναυπλιέων, με θέμα τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ). Η ενημέρωση έγινε από τη
Διαμεσολαβήτρια Ρομά της Συντονιστικής Δομής Κοινωνικής Ένταξης της Περιφέρειας
Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Ναυπλιέων.
Στόχος της δράσης ήταν η ενθάρρυνση της συμμετοχής των ενήλικων μελών της Ρομά κοινότητας
στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικότερα στην ένταξή τους στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
(ΣΔΕ), τα οποία προσφέρουν τη δυνατότητα συνέχισης και ολοκλήρωσης της βασικής εκπαίδευσης,
συμβάλλοντας ουσιαστικά στην κοινωνική και επαγγελματική τους ένταξη.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, έγινε αναλυτική παρουσίαση του θεσμού των ΣΔΕ, των
πλεονεκτημάτων φοίτησης, των προϋποθέσεων εγγραφής και των δυνατοτήτων που προσφέρονται
μετά την ολοκλήρωση των σπουδών. Τα μέλη της κοινότητας έδειξαν έντονο ενδιαφέρον, ενώ
δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην προσωπική ενδυνάμωση μέσω της εκπαίδευσης.
Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συντονισμένων ενεργειών για την προώθηση της
κοινωνικής ένταξης των Ρομά, μέσα από την πρόσβαση στην εκπαίδευση και την ενίσχυση της
ισότητας ευκαιριών.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου και ο Δήμος Ναυπλιέων συνεχίζουν σταθερά να στηρίζουν τέτοιες
πρωτοβουλίες, με στόχο τη δημιουργία ενός πιο συμπεριληπτικού και δίκαιου κοινωνικού
περιβάλλοντος.
Την ίδια μέρα πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου
Ναυπλιέων μεταξύ του Ψυχολόγου της Σταθερής Δομής του Κέντρου και του Ψυχολόγου της Δομής
στο πλαίσιο της επιστημονικής καθοδήγησης και στήριξης (coaching) των στελεχών των Κέντρων
Κοινότητας. Συζητήθηκαν θέματα με γνώμονα την βέλτιστη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των
ωφελούμενων.
Τέλος έλαβε χώρα συνάντηση εργασίας μεταξύ της Οικονομολόγου της Δομής και της Υπεύθυνης
Πράξης του Κέντρου Κοινότητας Άργους- Μυκηνών με σκοπό την ορθή συμπλήρωση και τεκμηρίωση
των υποσυστημάτων του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος.






