Blog

Συνάντηση εργασίας μεταξύ του Αντιδημάρχου Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας, της Αντιδημάρχου Τουρισμού, της Προϊσταμένης Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Δημόσιας Υγείας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού και της Ειδικής συνεργάτιδας του Δημάρχου Τριφυλίας με τους υπαλλήλους της Συντονιστικής Δομής Κοινωνικής Ένταξης στα γραφεία του Δημαρχείου της Τριφυλίας.

Στις 12/06/2024 πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας μεταξύ του Αντιδημάρχου
Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας, της Αντιδημάρχου Τουρισμού, της Προϊσταμένης
Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Δημόσιας Υγείας, Παιδείας, Πολιτισμού και
Αθλητισμού και της Ειδικής συνεργάτιδας του Δημάρχου Τριφυλίας με τους υπαλλήλους της
Συντονιστικής Δομής Κοινωνικής Ένταξης στα γραφεία του Δημαρχείου της Τριφυλίας. Σκοπός
της συνάντησης ήταν ο σχεδιασμός και ο συντονισμός δράσης «ΕΜΨΥΧΩΤΙΚΕΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΡΟΜΑ» στο επόμενο διάστημα.
Αρχικά, το Θερινό Σχολείο αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί την δεύτερη ή τρίτη
εβδομάδα του Ιουλίου στο 1 ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών. Ακολούθως, καταγράφηκαν όσες
ενέργειες απαιτούνται για την οργάνωση του και διευθετήθηκαν διαφορά διαδικαστικά θέματα. Ο
συνολικός χρόνος υλοποίησης της δράσης είναι μια εβδομάδα και απευθύνεται σε παιδιά Ρομά
ηλικίας 6-12 ετών, που διαμένουν στους καταυλισμούς της γύρω περιοχής. Παρουσιάστηκε, στη
συνέχεια, η θεματολογία του εκπαιδευτικού προγράμματος, η οποία περιλαμβάνει φιλαγνωσία,
δημιουργική σκέψη και γραφή, εκμάθηση τραγουδιών με τη δημιουργία χορωδίας και
παραδοσιακών χωρών, εικαστικά και θεατρικά εργαστήρια και επίσης ενότητα, στην οποία θα
παρουσιαστούν τα δικαιώματα του παιδιού, προσαρμοσμένη κατάλληλα στα παιδιά Ρομά με
βάση την ηλικία και το γνωστικό επίπεδό τους . Τέλος, μέσα από ένα είδος παιχνιδιού τα παιδιά
θα μάθουν την σημασία της στοματικής υγιεινής και του τρόπου φροντίδας γενικά του σώματος
τους και θα τους δοθεί ελεύθερος χρόνος για αγαπημένα παιχνίδια, όπως μουσικές καρέκλες,
«μπάλα», κυνηγητό, κρυφτό κ.α.
Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές, τα παιδιά Ρομά θα έρθουν σε επαφή με ένα πιο
οργανωμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο με επίκεντρο αποκλειστικά αυτά και την κουλτούρα τους, θα
μάθουν να συνεργάζονται και να ακολουθούν κανόνες, θα απασχολούνται δημιουργικά και θα
«προσεγγίσουν» πιο ουσιαστικά τον θεσμό του σχολείου και την έννοια της εκπαίδευσης στην
ζωή τους.
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε για να δείτε τις αναρτήσεις που αναζητάτε.
Home
Μετάβαση στο περιεχόμενο